پرش لینک ها

اشتباهات رایج در نصب دوربین مداربسته

اشتباهات رایج در نصب دوربین مداربسته

امروزه نصب دوربین مداربسته کمک زیادی به ایجاد آرامش و امنیت کرده است.اگر به دنبال نظارت بر کسب و کار خود و یا به دنبال نظارت خانه خود هستید و یا به فکر این هستید که فرزندانتان در امنیت و ایمنی کامل باشند،نصب یک سیستم نظارت دوربین مدار بسته میتواند بهترین گزینه برای شما باشد.
بسیاری از افراد در نصب دوربین مدار بسته اشتباهاتی را انجام میدهند که باعث میشود دوربین ها کارایی زیادی برای آن ها نداشته باشند.ما در اینجا به ایم اشتباهات اشاره میکنیم تا افرادی که از آن آگاه نیستند مطلع شوند.
نصب دوربین مدار بسته بر روی یک سطح نا مناسب:سطحی که دوربین ها بر روی آن ها نصب میشوند باید به گونه ای باشد که از نفوذ آب به آن جلوگیری شود.همچنین بسیاری از دوربین ها سبک هستند.پس باید مواظب بود تا هنگام طوفان ار جا کنده نشود.همچنین باید دوربین ها در جهت نور باشند.زیرانصب در خلاف جهت نور باعث تیره تر شدن تصاویر میشود.دوربین ها باید در فاصله 2 تا 5/2 متری از سطح زمین باشند.بهترین نقات نصب دوربین ها در زیر سقف و در گوشه ها میباشد.
توجه به نور محیط نصب دوربین مداربسته.اگر دوربین ها قرار است در منطقه تاریک نصب شوند استفاده از دوربین های سیاه و سفید مناسب تر است.بالعکس اگر منطقه دارای نور زیادی است استفاده از دوربین های رنگی بهتر است.
نصب در محدوده بی سیم:بسیاری از دوربین های خانگی هستند که بدون سیم هستند.هنگام نصب این دوربین ها باید به این محدوده ها توجه کرد.
نصب برای پوشش دهی بیشتر:دوربین ها باید به گونه ای تنظیم شوند که بیشترین محدوده دید را دادشته باشد.مثلا اگر زاویه آن زیادی رو به پایین باشد کارایی دوربین پایین می آید.اگر بخواهید تمام محدوده خود را زیر پوشش قرار دهید باید بیشتر از 4 دوربین استفاده کنید.زیرا با دو دوربین محدوده به طور کامل پوشیده نمیشود.
استفاده از کابل ها سوکت ها و فیش های مرغوب:بسیاری از افراد هنگام نصب دوربین مداربسته از کابل ها و فیش هایی با کیفیت پایین استفاده می کنند که باعث ایجاد نویز در تصاویر میشود و رفع این مشکل نیاز به هزینه و وقت زیادی دارد.

جهت مشاهده لیست محصولات داهوا کلیک کنید.