پرش لینک ها

انتخاب درست دوربین مدار بسته نظارتی 2

در ادامه مقاله قبلی به ادامه سوالاتی که تاجران باید قبل از سرمایه گذاری برای خرید دوربین مدار بسته نظارتی از خود بپرسند، می پردازیم.

جهت مشاهده لیست محصولات داهوا کلیک کنید.

  1. دوربین مدار بسته شما تا چه محدوده ای را باید پوشش دهد؟

منطقه ای که می خواهید با دوربین مدار بسته نظارتی پوشش دهید تعیین کننده کیفیت و کاربرد دوربین و نوع شبکه ای است که نیاز دارید. طرحی از محدوده ای که قصد نصب دوربین مدار بسته در آنجا را دارید، ترسیم کنید. دوربین های PTZ همانطور که گفته شد برای مناطق بزرگتر، دید گسترده تری دارند. با دوربین های  Canon با زاویه دید 112 درجه شما قادرید مناطق بسیار بزرگ را با یک دوربین کوچک ببینید. با بکارگیری شبکه های نظارتی، استفاده از دوربین مدار بسته تلویزیونی کمتر می شود و در نتیجه هزینه کمتری نیز خواهد داشت، حتی در زوایای گسترده تر، کیفیت تصویر باز هم چشمگیر است.

چنانچه نیاز به تعمیر دوربین مدار بسته خود دارید، میتوانید با کارشناسان ما با شماره تماس 41217-021 در ارتباط باشید.

  1. شفافیت تصویر و جزئیات دوربین مدار بسته نظارتی شما باید چطور باشد؟

اندازه منطقه ای که می خواهید مشاهده کنید راه حل رزولوشن تصاویر شماست. برای مثال فضاهای خرده فروشی بزرگ نیازمند دوربین هایی با رزولوشن بالا برای تضمین کیفیت تصویر هستند. مناطق کوچکتر نظیر دفاتر یا اتاق های پذیرش فقط نیازمند دوربین هایی با رزلوشن پایین هستند. همیشه استفاده از دوربینی با رزولوشن بالا برای هر شرایطی مناسب نیست.

  1. شرایط روشنایی چیست؟

نواحی داخلی و خارجی تحت تاثیر تابش درجات متفاوتی از نور خورشید در طول روز هستند، که ممکن است در طول سال با تغییر فصل نیز تغییر نکند. به این فکر کنید وجود روشنایی کجا ضروری است. برای محیط هایی نظیر کلوب های شبانه، اشعه های نور می تواند روی دوربین اثر کند. تکنولوژی نوری آسانسور نظیر فیلترهای IR و روشنایی دهنده های مصنوعی می توانند میزان نور رسیده از سنسور را کاهش دهند و تصاویر مشخصی در طول روز و شب ایجاد کنند.

  1. آیا صوت مهم است؟

یکپارچگی صوتی برای سیستم دوربین مدار بسته نظارتی امکان شنیدن صدای کارمندان را فراهم می کند. از دیدگاه نظارتی هنگامیکه از یک آستانه معین گذشت، هشدار می دهد.