پرش لینک ها

دستگاه DVR آنالوگ و دوربین های پی سی محور

دوربین مدار بسته دیجیتال یا همان دستگاه DVR آنالوگ منحصرا کم کم اما به طور قطع جایگزین اصلی تکنولوژی های ویدئویی قدیمی تر مثلی وی سی آرهای وی اچ اس نواری محور هستند که که در سال های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ رایج بودند. در حالی که  استفاده از دستگاه DVR آنالوگ محدود به استفاده در جعبه های شبیه به کابل ها و دریافت کننده های ماهواره ای تلویزیون شده بود، آنها چنین استفاده هایی ندارند و هر کسی با دانش کافی و منابع کافی می تواند سیستم پی سی خود را به دستگاه DVR آنالوگ تبدیل کند. در حقیقت، بسیاری از سیستم های دوربین مدار بسته از نوع  مستقل و یا دستگاه DVR آنالوگ پی سی محور برای نیاز های ثبت ویدیویی استفاده می کنند. هرچند، اگر کسی به ثبت ویدیو علاقه مند نباشد ممکن است بخواهد و یا حتی نیازمند استفاده از دستگاه DVR آنالوگ پی سی محور باشد:

جهت مشاهده لیست محصولات داهوا کلیک کنید.

به همین دلیل گهگاه یک دستگاه DVR آنالوگ مستقل تنها نشان دهنده عملکرد کافی که شما به دنبال ان هستید، نیست. در این جا آن چه نیازمند دانستن آن در مورد سیستم های دوربین مدار بسته پی سی محور ودستگاه DVR آنالوگ تکی هستید، بدانید چگونگی تمایز این دو از یکدیگر و چگونکی درک تطابق بهتر آن ها با امنیتی که مد نظر شما است.  دوربین های پی سی محور همانطور که از اسم آن معلوم است دستگاه DVR آنالوگ پی سی محور رایانه ای است که بر اساس نرم افزار دستگاه DVR آنالوگ کار می کنند وبه دلیل داشتن کارت حافظه اضافه  توانایی تغذیه با فایل هایی ویدیویی و صوتی را از سیستم دوربین مدار بسته دارد. قیمت چنین تنظیمی برای اساس گران تر از واحد دستگاه DVR آنالوگ مستقل تمام می شود اما دارای فوایدی  که جبران کننده افزایش چنین قیمیتی  است.

چنانچه نیاز به تعمیر دوربین مدار بسته خود دارید، با کارشناسان ما با شماره ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در تماس باشید.

یکی از مهم ترین فواید آن تقریبا مربوط به  مقیاس پذیری دستگاه DVR آنالوگ پی سی محور در زمانی که به بخش ذخیره می آید، است. همانطور که ثبت کننده ویدئویی دیجیتال از هارد درایو برای ذخیره داده های ویدئویی و صدایی ثبت شده استفاده می کند، توانایی دستگاه DVR آنالوگ  برای ذخیره مقدار زیادی داده به شکل ساعت و ساعات حفاظت ویدئویی به طور مستقیم به بزرگی هارد درایو داخلی بستگی دارد. درحالی که دی وی آر مستقل می تواند دارای حافظه ای برای یک و دو هارد درایو داخلی برای گسترش ظرفیت ذخیره سازی داشته باشد، درایو های داخلی قابل تعمیر شدن  هستند و نمی توانند به روز شوند. هرچند با استفاده از دی وی آر پی سی محور اضافه کردن فضایی بیشتر برای ذخیره سازی از طریق معاوضه کردن درایو موجودی برای حافظه ای بزرگ تر و یا اضافه کردن درایوهای داخلی بیشتر به اضافه داشتن توانایی برای استفاده از درایوهای خارجی آسان است. نوع مستقل دستگاه DVR آنالوگ مهم ترین ایراد برای دستگاه DVR آنالوگ پی سی محور آن است که آن ها به طور اجتناب ناپذیرگران هستند و نیازمند کسی برای نظارت کامپیوتر به طور دقیق است تا از کار کردن درست آن ها در همه اوقات اطمینان حاصل شود.

DVR  مستقل ارزان تر از واحد  مستقل است که از زیرزمین نصب می شود تا از کار کرد همه کامپیوتر ها با همدیگر بدون خطا اطمینان حاصل شود. به دلیل امکان خرید بالای آن و قابلیت نصب و اجرای دستگاه DVR  مستقل اغلب انتخاب خوبی برای سیستم های دوربین مدار بسته مثل منازل و یا مراکز خرده فروشی کوچک است. سیستم مستقل همچنین بهترین گزینه برای افرادی است که تجربه برای ایجاد سیستم دوربین مدار بسته پی سی محور و یا تمایل برای نظارت همیشگی و حفظ کل پی سی تنها برای اطمینان حاصل کردن از قابلیت آن ها در مرور و ثبت زیرنویس امنیتی به هنگام نیاز و یا نیاز برای انجام چنین عملکردی را دارند.