پرش لینک ها

دوربین مداربسته جدید

 دوربین مداربسته جدید و عملکرد آن پس از دریافت تصاویر در دوربین مداربسته جدید تصاویر به یک دستگاه پخش  کننده ارسال می شود.دوربین ها ی مداربسته با ساختار های متفاوت دارای دو عملکرد مجزا می باشند.

  1. عملکردامنیتی: با نصب دوربین مداربسته در یک جایگاه مناسب ضریب امنیتی افزایش می یابداین افزایش امنیت سبب پیشگیری از وقوع جرم در زمان مناسب می شود .
  2. عملکرد نظارتی: از دوربین مداربسته برای نظارت محیط داخلی و خارجی و محیط اطراف و بخش های که قابلیت دید  و نظارت ندارد استفاده می شود.

سیستم دوربین مداربسته جدید

دوربین های مداربسته با ساختار و طرح های متفاوت در دو دسته آنالوگ و شبکه  دسته بندی می شوند. برای آشنایی  با این تفاوت ها به این مقاله رجوع کنید.
  • دوربین مداربسته انالوگ: سیستم انالوگ را میتوان در نسل قدیمی  دوربین های امنیتی قرارداد. این دوربین ها بسیار ساده ارزان و مورد استقبالند.
  • دوربین مداربسته شبکه یا دیجیتال:  برخلاف گروه آنالوگ  گران قیمت اند اما دارای خدمات خوب و ارزنده ای هستند و به نسبت قیمتی که برای آنها در نظر گرفته شده خدمات خوبی را هم ارائه می دهند.
دوربین مداربسته جدید معمولا به لحاظ ساختاری تا حدی شبیه به هم ساخته شدند.  از اصلی ترین بخش های دوربین مداربسته  قسمت چیپ تصویر است.  حال وظیفه ی این این چیپ تصویر چیست؟ با دریافت فیبر نوری آنها را به  اطلاعات دیجیتالی تبدیل می کنند.دوربین مداربسته جدید با توجه به ساختار و عملکرد و کیفیت این سیستم ها قیمت نیز تعیین می شود.

طریقه نصب دوربین مداربسته جدید

 برای آسودگی نصب و اجرای  دوربین مداربسته ساختار و  تجهیزاتی در نظر گرفته شده که به راحتی بشود این سیستم ها را نصب نمود و از آنها استفاده کرد .آموزش نصب  به صورت فنی و اصولی آموزش داده می شود و بدین ترتیب افراد با هر پایه ای با گذراندن این دوره ها یآموزشی قادرند نصب دوربین مداربسته را انجام دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط  با روش های  نصب تجهیزات مداربسته مطلب آموزشی دوربین مداربسته را بخوانید. ]]>