پرش لینک ها

مزایای استفاده از دوربین مدار بسته (2)

دوربین مدار بسته به صورت ذیل می باشد:

  • محافظت از اطلاعات

رقبای کاری شما حاضرند هزینه های بسیار گزافی برای اشراف و آگاهی از اسرار شرکت شما بپردازند. دوربین هایی که با استراتژی دقیق نصب شده باشند از آن ها و هم چنین قصد و نیت آن ها برای سرقت اطلاعات شما جلوگیری می کنند.
  • مدیریت از راه دور

بسیاری از سیستم های امنیتی مبتنی بر نصب دوربین مدار بسته مجهز به نرم افزار هایی هستند که قادرند تاسیسات و اماکن متعددی را از یک نقطه رویت کنند. چنین قابلیتی هزینه تجهیزات و هزینه های اضافی مدیریتی شما را به طور قابل ملاحظه ای کاهش داده و به مدیران این امکان را می دهد که علی رغم درگیری های زمانی و مکانی بر کل محیط کار خود نظارت نمایند.
  • شناسایی بهتر مشتریان

بسیاری از مشاغل کوچک از سیستم های امنیتی دوربین مدار بسته خود به منظور مطالعه عادات مشتری هایشان, بهینه سازی مسیر های تردد در فروشگاه ها, تغییر مکان مناسب محصولات و اطمینان از عادات مثبت مشتری استفاده می کنند.
  • ساده سازی عملیات

نظارت تصویری از طریق نصب دوربین مدار بسته در کارخانجات, اماکن تولیدی و اجرایی جهت مشاهده و نظارت تجهیزات و شناسایی سریع مشکلات که ممکن است تاخیرات یا دشواری هایی را برای روند تولید به همراه داشته باشد, به کار می رود. هم چنین به عنوان چشم بیداری برای ایجاد تاثیر مثبت در روند تولید و حصول اطمینان از تجهیز مناسب عوامل تولید در محیط کار به کار می رود.
  • معتبر ساختن آلارم ها

مدیران تمایل ندارند که چندین ساعت از زمان استراحت خود را وقف پاسخ گویی به آلارم های اشتباهی که در محیط کار به وجود آمده بنمایند. به وسیله نصب سیستم امنیتی دوربین مدار بسته , معتبر سازی چنین آلارم هایی تنها یک کلیک موس خواهد بود و آن گاه می توان به استراحت, تفریح و یا مسافرت پرداخت.
  • آرامش خاطر

مدیران مشاغل و صاحبان منازل در نهایت امر به دنبال آرامش خاطری هستند که در نتیجه محافظت از دارایی هایشان و تامین محیط امن و مطمئن برای کارکنان, دوستان و خانواده شان به دست می آید. و این که در هنگام وقوع حوادث احتمالی قادر باشند تا فرد یا افراد مختلف و مقصر را به مراجع قضایی معرفی نمایند. تحقق این امر تنها توسط یک سیستم نظارتی دوربین مدار بسته میسر خواهد شد. کارشناسان شرکت نگاکو می توانند شما را در زمینه دوربین مدار بسته راهنمایی نمایند. دوربین مدار بسته]]>