پرش لینک ها

موارد مصرف دوربین مدار بسته تلویزیونی

بیشترین استفاده از دوربین مدار بسته تلویزیونی برای سیستم های امنیتی به کار رفته در مکان های متفاوت است. آنها سالها در مکان هایی نظیر مغازه های خرده فروشی بزرگ، سوپرمارکت ها، بانکها و موسسات دولتی قابل رویت هستند. امروزه سیستم های دوربین مدار بسته در تجارت های کوچک و حتی خانه های خصوصی نیز به کار رفته اند.

دیگر کاربردهای دوربین مداربسته تلویزیونی

امروزه می توانید این دوربین ها را در کنار بزرگراه های اصلی و مناطقی که میزبان رویدادهای بزرگ هستند، همچنین در خیابان ها و جاده ها مشاهده کنید. نه تنها برای کاهش ترافیک استفاده می شوند بلکه به سرویس های اورژانس برای واکنش سریع به وقوع رویداد نیز کمک می کنند. در هتل ها، استادیوم ها و سالن های همایش وجود دارند. بیشتر فرودگاه ها و ایستگاه های قطار مجهز به این دوربین ها هستند.

هر مانیتوری که سیگنالی را انتشار دهد می تواند به سیستم دوربین مدار بسته متصل شود این اتصال می تواند به شکل سیمی یا بی سیم باشد، اما در بیشتر موارد همراه با یک دروبین نظارتی است و به کاربر اجازه کنترل از راه دور را می دهد، این اتصال به دوربین های مخفی نیز امکان پذیر است.

دوربین های مخفی می توانند با هر شبکه دوربین مدار بسته تلویزیونی یکپارچه شوند، آنها به کاربران قابلیت ثبت اعمال جنایت آمیز را می دهند، بسیاری از باندهای تبهکاری از وجود دوربین مدار بسته آگاه اند و با برنامه ریزی جلو می روند. به این دلیل طیف تازه این دوربین ها با دستگاه عایق به نام دوربین مخفی ظاهر شده اند. بسیاری از تجارت های کوچک از دوربین های مخفی جهت موارد امنیتی استفاده می کنند. از وجود این تکنولوژی های پیشرفته که باعث کاهش ضرر و زیان مالی و جانی شده اند، متشکریم.

بیشتر بخوانید: وصل كردن دوربين به تلويزيون (ویژه انواع دوربین ها)