پرش لینک ها

نصب کابل کواکسیال یا هم محور

3/5 - (1 امتیاز)

کابل کواکسیال یا هم محور معمولا دارای ماسوره ای بین۵۰۰  یا ۱۰۰۰ است. همیشه به خاطر داشته باشید که سیگنال ویدئویی در میدان نوسان تنها  ولتاژ ۱ دارد و بنابراین در برابر تداخلات خارجی بسیار حساس است و می تواند سبب خساراتی در کابل هایی با کیفیت پایین  شود. هیچ وقت از از نوع کابل های هم محور با جریان کم برای سیگنال های دوربین مدار بسته استفاده نکنید. همیشه کابل های سیگنال ویدیویی را تا جایی که ممکن است از کابل ها و سیم های اصلی سیگنال های حامل جریان بالا دور نگه دارید. زمانی که کابل ها نصب شدند بهترین روش این است که چند قانون ساده زیر را دنبال کنید:

جهت مشاهده لیست محصولات داهوا کلیک کنید.

برای هر جریانی بیشتر از ft 100، کابل بالک راانتخاب کنید. برای هر جریانی شما باید 2 اتصال دهنده را انتخاب کنید. برای هر جریانی کم تر از ft 100 شما می توانید دو شاخه را انتخاب کنید و کابل ها را به اتصال دهنده های دوربین مدار بسته نصب  کنید اما یک کابل کمبوسیمس RG59 (ویدئویی/ قدرتی) پیشنهاد شده است هر بخش از شبکه را در زمان اتصال حتی اگر کاملا نو باشد، تست کنید زیرا می تواند دچار مشکلی باشد که جدا کردن آن بعدا دشوار باشد. حداقل 3 فوت از جعبه های نور فلورسنت و منابع دیگری مداخلات الکتریکی دور نگه داشته شوند. اکر لازم باشد تا کابل ها در سرتاسر کف  نصب شوند کابل را با محافظ های کابل پوشش دهید. هر دوسر انتهایی کابل را علامت بزنید.

چنانچه نیاز به تعمیر دوربین مدار بسته خود دارید، با کارشناسان ما با شماره ۴۱۲۱۷-۰۲۱ در تماس باشید.

در نصب کابل کواکسال می توانید از نوار چسب مخصوص کابل برای حفظ کابل ها در یک جا با همدیگر استفاده کنید. چه زمانی  از کابل پلنوم استفاده می کنید؟ کابل پلنوم-plenum- فضایی است که حین ساخت ساختمان ایجاد می شود. این فضای کابلی ممکن است در دیوار، کف و یا سقف تعبیه شود. . این فضا به طور رایج برای کابل های شبکه و ارتباطی دوربین مدار بسته استفاده می شود. در صورت نبودن آن در صورت آتش سوزی به دلیل  وجود موانع حاوی مواد نکوتین دار و آتش افروز مشکل بدی ایجاد می شود. کابل پلنوم با پوشش محافظ در برابر آتش از کابل های دوربین مدار بسته و به طور کلی کابل شبکه  محافظت می کند. پس در نصب دوربین مدار بسته و کابل ها استفاده از پلنوم را توصیه می کنیم.